Data e postimit: 2014-08-03 13:33:14
Lexime: 2660
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Dembeli i do gjërat të gatshme !

Vepra te ngjashme
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: Erisa Sulaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene e dashur
Nene e dashur gje e cmuar, gjallerim i shpirtit forca per te jetuar. Me fale jeten me dhe fryme me mesove endrrat me dhe guxim. Kur jam e merzitur prane me qendrron me fjalet e embla shpirtim ma qeteson. Nene e dashur, shpirt i palo...
Autori: sara · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria ndaj nenes
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, vallë ...! E pyes veten: Këtu ç'dua un?! Yjet ndriçojnë i japin jetë kësaj bote sa herë i sho dashurohem më shum te buzqeshja jote Si asnjëhe...
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Shqipe
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perbashket per te gjith Shqiptaret kudo qe ndodhemi,sepe Gjuha eshte ajo qe na bashkon Gjuha na ben te n...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Ledd · Lloji: Leter · Tema: Shoqja ime😍
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te . Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
Autori: Roneta · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: jeta
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbuluar me shumicë në sipërfaqen e stacionit të Xarës (Xara II), në shpellën e Shën Marinës në Bogas të Sarandës, në shpellën e Konispolit, në ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com